יום שבת, 11 באוגוסט 2012

מגדל התקליטים שלי

מאז ומתמיד אהבתי אהבה גדולה את ה3 צלחות שהופכות למגש במגדל. אהבתי את אלה עם הזהב בקצה ואת אלה החרוטות בשושנים קטנות וצבעים פסטלים בכלל יכולים לשגע אותי ולהביא אותי ואת אחותי סמדר לטונים של ייייאאאאאא ו ווווואאאאאאאיייייי... בהתרגשות גדולה. יום אחד במהלך שיטוטי באתר הEbay החביב. מצאתי את המוט של הצלחות האלה ואפילו במחיר הגיוני וסביר. אז הזמנתי. ומאחר ויש לי אוסף תקליטים (שנועדו לציורים שלי שבטח עוד נראה בהמשך) החלטנו אני וטמיר לחבר בינהם. פשוט פשוט פשוט.. וזו התוצאה. זה יחסית יציב אך מומלץ בחום לחבר לו תחתיות של רהיטים כדי לשפר את היציבות. ואני יכולה להבטיח שכל מי שיכנס לביתכם או יותר מכך תארחו עם מגש עוגיות שכזה, יזכה למחמאות בלי סוף. ניתן להשתמש בזה לא רק לעוגיות, אפשר כסטנד לתכשיטים או דקורציה בסלון ועוד. זהו ועכשיו אני מנסה להבין איך לחורר צלחות אמיתיות..               נ.ב. אם מישהו מעוניין להזמין ממני כזה אז ניתן בכיף, לפרטים לפנות למייל: advashalhevet@gmail.com

 



 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה